  • Data: 2020-11-05 13:53:21
    Temat: Re: Ukrycie telefonu w powerbanku?
    Od: ydziO <ydzio(a)hot.com> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "ydziO" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > kilka dni.
    > siatką co był w autobusie. Mieli całą drogę.
    >
    > Mieli troche szczescia, ze w autobusach byl juz monitoring (obecnie
    > standard, wiec tylko troche) i bardzo duzo szczescia, ze w krytycznym
    > miejscu byla jedna prywatna kamera.
    >
    > Wroclaw ma monitoring miejski ... ale przeciez nie na kazdej ulicy.
    > 184 kamery
    > https://bip.um.wroc.pl/artykul/100/44487/monitoring-
    prewencyjny-wroclawia

    > Raczej za malo, zeby kogos skutecznie namierzyc. Ale oczywiscie moze
    > pojsc bez czapki i potem go np znajomi rozpoznaja

    > Co nie znaczy, ze kazdego tak moga.
    >
    > Patrz np Sopot - monitoring byl, nawet dzialal, a tej zaginionej
    > dziewczyny szukaja juz ponad 10 lat ...
    >
    > Kamery tanieja, to moze bedziemy mieli co 10 metrow :-)
    >
    > J.

    Będziemy mieli jak w Chinach. Monitoring na kazdej ulicy i nie tylko. Jak
    nie systemowo, to prywatnie sami sie poddamy pełnemu monitorowaniu.
    Ostatnio - albo gdzieś czytałem, albo na jakimś kanale iformacyjnym podali,
    nie pamiętam - dotarła do mnie informacja że sieć bankomatów euronet
    (chyba) zostanie zmniejszona, bo przez COVID jest uzywane jeszcze mniej
    gotowki niz przed.
    Jeszce wcześniej dowiedziałem się że w Szwecji (znowu nie pamietam
    dokładnie, w każdym razie skandynawskim kraju), choć gotówka jeszcze
    obowiązuje formalnie, to jest już nie używana. Płatności gotówką tam to
    jednocyfrowa wartość % wszystkich płatności.
    Jak połączyć to ze wszędobylskim monitoringiem to az się prosi zrobić coś
    na wzór Chin. A wtedy jak sobie będziemy chcieli wyjechać na wakacje to się
    okaże ze nie będzie można, bo na czerwonym świetle się przeszło.