eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaUrwany plastikowy uchwyt pod śrubę mocującą obudowę - czym kleicie? › Re: Urwany plastikowy uchwyt pod śrubę mocującą obudowę - czym kleicie?
  • Data: 2021-01-26 21:23:47
    Temat: Re: Urwany plastikowy uchwyt pod śrubę mocującą obudowę - czym kleicie?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-01-26 o 21:12, Swift pisze:
    > W laptopie Hyundai miałem podobnie, nie zwróciłem uwagi na oznaczenie tworzywa, nie
    mniej, po wstępnym sklejeniu kołka na Kropelkę i po zmatowieniu powierzchni
    zewnętrznych papierem ściernym, oblepiłem całość Poxiliną - było na to trochę
    miejsca. Trzyma do dziś.

    Poxilina to taka plastelina.
    Poxipol chyba?
    Miejsca mam. Ale fajnie jakby złapało to PC/PET czy co to jest (może ABS
    a te napisy dla zmyłki) a nie tylko zrobiło obrączkę dookoła.

    --
    Irokez