eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaUrwany plastikowy uchwyt pod śrubę mocującą obudowę - czym kleicie? › Re: Urwany plastikowy uchwyt pod śrubę mocującą obudowę - czym kleicie?
  • Data: 2021-01-26 21:48:41
    Temat: Re: Urwany plastikowy uchwyt pod śrubę mocującą obudowę - czym kleicie?
    Od: Swift <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 26 stycznia 2021 o 21:23:45 UTC+1 Irokez napisał(a):
    > Poxilina to taka plastelina.
    > Poxipol chyba?
    > Miejsca mam. Ale fajnie jakby złapało to PC/PET czy co to jest (może ABS
    > a te napisy dla zmyłki) a nie tylko zrobiło obrączkę dookoła.

    Poxilina https://www.ceneo.pl/13120900 O konsystencji plasteliny, ugniata się dwa
    składniki do wyrobienia na jednorodną masę. Posiada silne właściwości klejące, więc
    złapie. Obudowa laptopa raczej z ABS nie jest. PC/PET to, jak można wyszukać,
    mieszanka Politereftalanu Etylenowego i Poliwęglanu.
    PS
    Laptop, o który pisałem, to nie Hundai tylko Samsung R540, lecz to raczej bez
    znaczenia.