  • Data: 2013-03-02 19:23:39
    Temat: Re: Uwaga pirat - HID Xenon
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-02 12:39, J.F. pisze:

    > Ty czegos nie zmyslasz ?

    Po co?

    > Po co jakiekolwiek przerobki, skoro byly halogeny z cokolem R2
    > (czy mnie juz skleroza ... i czy to nie bylo R3 ?).

    LOL - zapewne nie pamiętasz 'redukcji' z R2 na H4 (P45T/P43T). W tym
    plastykowych.
    Np. http://www.volvosolutions.com/Misc_P45T.html :)
    Przepraszam, nie mam zdjęć efektów twórczości rodzimego rzemiosła,
    ale jak patrzę po różnych chińskich cudach to jestem pełen uznania ;)

    H4 z cokołem P45t to późniejsze lata i nie wiem, czy to ma homologację.
    Reszta jw.

    > A i wybor zarowek R2 byl spory - od 40 do 90W.

    No był. Fajnie paliło różne rzeczy jak nie było przekaźników w
    układzie.

    > Sam sobie chwalilem 4*75W, ale to na dlugich, kiedys sie dalo uzywac.

    Szczerze? Lipne rozwiązanie i tyle (nie wiem w czym to stosowałeś).
    Idąc tak daleko w tamte lata to w PF 125p osobiście montowałem
    nowe wkłady (homologowane) na H4/H1 (tak, zewnętrzne na H4, długie H1).
    Świeciło to o niebo lepiej niż te Twoje 4x75W. Później w Polsce już
    wypuszczali z reflektorami halogenowymi, ale obie lampy były na H4.
    Zysk był - jak się spalił żarnik od mijania to tylko zamieniało się
    miejscami żarówki. Po kolejnej zamianie się okazywało, że już nie
    ma czego zmieniać :)