  • Data: 2005-03-10 23:41:29
    Temat: Re: VAT - Lekka paranoja
    Od: Leszek Matok <n...@L...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10-03-2005, czw o godzinie 16:54 +0100, Jaroslaw Druzbinski napisał
    (a):
    > Chyba ze placa za neta lacznie ponad 65 zl miesiecznie
    To ktoś płaci mniej? Ja mam SDI, 124 zł miesięcznie. To akurat tyle,
    żeby sobie dwie osoby odliczyły. Pomijając fakt, że wszyscy trąbią, że
    nawet z najtańszą Neo obie osoby mogą sobie odliczyć tę samą fakturę,
    chociaż to raczej nielogiczne.

    Lam