    From: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wartość samochodu w stosunku do rocznych dochodów
    Date: Thu, 8 Jun 2017 20:21:05 +0200

    Pszemol w
    <news:oh9p1o$8g8$1@dont-email.me>:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^
    > Nie, nie przestało. Nie napisałem, że przestało...

    Napisałeś...

    > Nie obchodzą mnie koszty utrzymania ani to ile kto jeździ ani gdzie trzyma
    > auto. Podałeś dużo zbędnych informacji o które nie pytałem.

    Heheh [1]

    > Pół miliona za samochód zabytkowy? A co Ty tam masz??

    Masz? Przecież napisałem "stał".
    Ty masz problem z rozróżnieniem czasu przeszłego od teraźniejszego, o
    pomyleniu bańki (100PLN) z bańka (1 000 000 ZŁ) szkoda wspominać

    > No sam mi podałeś. Skoro auto o wartości 120k stanowi 50% Twoich rocznych
    > dochodów. Z tym że ja o to nie pytałem.

    Nie podałem Ci nic, tym bardziej nie podałem, że 120kPLN to 50% moich
    przychodów, mam jeszcze dwa inne samochody (a może 5...)

    > :-) Wtedy też wiedziałbym tyle ile mi powiesz.

    Czyli nic

    > Albo 10000 i 200000 albo 20000 i 400000.
    > Właśnie o to chodzi, że nie wiesz, bo nie podałem zbyt wiele info.

    LOL

    > prosiłem też aby nie podawać zbędnych informacji - podałeś jednak,
    > najwyraźniej Ty bardzo chciałeś się zarobkami pochwalić.

    LOL^2

    > Chybym chciał się chwalić wysokimi zarobkami to podałbym 5% bez dodatku, że
    > to małowarte starocie.

    No i masz, jednak podałeś więcej niż trzeba ;P

    > Ale nie o to mi chodziło.
    > Próbowałem skonstruować pytanie właśnie celowo tak, aby można było podać
    > tylko ten procent.

    To trzeba było nie zadawać pytania na grupie dyskusyjnej, gdzie każdy może
    odpowiedzieć jak mu sie podoba, niezależnie od intencji pytka, tylko użyć
    odpowiednich narzędzi, a na grupie upublicznic i skomentować wyniki.

    > Bo tylko ten stosunek wartości auta do zarobków mnie
    > interesuje.

    Może wyjaśnisz dlaczego interesuje Cię, że ktoś ma szrota w garażu, nie
    jeździ nim, bo go nie stać, ale napisze że 5% (prawie ja Ty), albo napisze
    że 20%, ale tez nie jeździ bo mu szkoda (choć go stać), albo 20% i jeździ bo
    ma w d4?

    --
    'Tom N'