  • 51. Data: 2016-12-13 10:21:15
    Temat: Re: Ważny wyrok WSA
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 13.12.2016 o 08:58, szerszen pisze:

    > Nie ma bo co?

    Nie ma bo nie ma.
    Dyskusja jest o rondach i sygnalizacji na nich.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 52. Data: 2016-12-13 10:38:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 12 Dec 2016 20:11:34 +0100, w <l...@4...net>,
    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał(-a):

    > Przeregulowanie prawne to zresztą cecha nie tylko prawa drogowego lecz
    > chyba już każdego.

    Akurat jeżeli chodzi o pord, to on przeregulowany specjalnie nie jest.
    Powiedziałbym nawet, że lakoniczny.

    I spokojnie zmieściłyby się w nim dwa krótki artykuły odnośnie jazdy po
    rondach, które zakończyłyby setki jałowych sporów.

  • 53. Data: 2016-12-13 10:53:07
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 13 Dec 2016 10:38:55 +0100
    "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

    > I spokojnie zmieściłyby się w nim dwa krótki artykuły odnośnie jazdy po
    > rondach, które zakończyłyby setki jałowych sporów.

    Ale nie ma takiej potrzeby, wszystkie informacje potrzebne do prawidłowej jazdy po
    C12 są tam umieszczone, wystarczy je tylko zrozumieć i przyjąć do wiadomości, a potem
    stosować.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 54. Data: 2016-12-13 10:55:41
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 13 Dec 2016 10:21:15 +0100
    Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

    > Nie ma bo nie ma.

    Bo ty tak twierdzisz? ;)

    > Dyskusja jest o rondach i sygnalizacji na nich.

    No i?
    Daje Ci przykład dwóch identycznych skrzyżowań, jedno oznaczone C12 drugie nie. Ty
    twierdzisz, że po tym bez C12 umiesz jeździć, ale na identycznym drugim jak
    zlikwidują Ci C12 to nagle nie będziesz wiedział jak masz jechać.

    Uzasadnisz to, czy dalej będziesz brnął w opary absurdu?

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 55. Data: 2016-12-13 12:54:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 13 Dec 2016 10:53:07 +0100, w
    <2...@t...pl>, szerszen <s...@t...pl>
    napisał(-a):

    > Ale nie ma takiej potrzeby, wszystkie informacje potrzebne do prawidłowej jazdy po
    C12 są tam umieszczone, wystarczy je tylko zrozumieć i przyjąć do wiadomości, a potem
    stosować.

    Jak widać sąd nie podzielił zdania instruktora (co więcej -- nawet instrukcji
    podręcznikowych), więc niekoniecznie.

    Na dodatek następny sąd może wydać równie dobrze odwrotny wyrok (bo tak biegły
    powie).

  • 56. Data: 2016-12-13 13:14:58
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 13 Dec 2016 12:54:21 +0100
    "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

    > Jak widać sąd nie podzielił zdania instruktora (co więcej -- nawet instrukcji
    > podręcznikowych), więc niekoniecznie.

    I prawidłowo, bo bajania instruktora są z tak zwanej dupy.

    > Na dodatek następny sąd może wydać równie dobrze odwrotny wyrok (bo tak biegły
    > powie).

    W naszym kraju to akurat nic dziwnego.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 57. Data: 2016-12-13 13:19:26
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 13.12.2016 o 10:55, szerszen pisze:

    > Bo ty tak twierdzisz? ;)

    Jesteś upierdliwy jak rzadko kto.

    Gdzie Ty tam widzisz rondo?

    A w pierwszą ulicę nie skręcę w lewo (tę co to jest pod prąd) dlatego i
    tylko dlatego, że tam stoi znak zakazu wjazdu.

    To Twój link, tylko trochę bliżej:
    https://www.google.pl/maps/@52.1662994,20.9338449,3a
    ,75y,354.49h,80.85t/data=!3m6!1e1!3m4!1s6zwa-vJ0YafL
    xtDWxMd8Nw!2e0!7i13312!8i6656

    Jeszcze chcesz się przypierdalać do czegoś, czego nie ogarniasz?

  • 58. Data: 2016-12-13 13:43:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 13 Dec 2016 13:14:58 +0100, w
    <2...@t...pl>, szerszen <s...@t...pl>
    napisał(-a):

    > W naszym kraju to akurat nic dziwnego.

    I dlatego można to jasno zapisać, zapamiętać i zapomnieć o sprawie.

  • 59. Data: 2016-12-13 14:05:52
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 13 Dec 2016 13:43:12 +0100
    "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

    > I dlatego można to jasno zapisać, zapamiętać i zapomnieć o sprawie.

    Ale co?
    Co chcesz jeszcze dodatkowo zapisać poza tym co już jest?
    Co jest dla Ciebie nie jasne w obecnie obowiązujących przepisach?

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 60. Data: 2016-12-13 14:12:01
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 13 Dec 2016 13:19:26 +0100
    Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

    > Gdzie Ty tam widzisz rondo?

    A gdzie krynico mądrości napisałem że to rondo?

    Napisałem że to identyczne skrzyżowanie jak to poprzednie oznaczone C12.

    > A w pierwszą ulicę nie skręcę w lewo (tę co to jest pod prąd) dlatego i
    > tylko dlatego, że tam stoi znak zakazu wjazdu.

    No proszę, więc jednak można skrzyżowanie dróg dwujedniowych oznaczyć tak, aby mniej
    ogarniętym nie mieszać w głowach.

    > Jeszcze chcesz się przypierdalać do czegoś, czego nie ogarniasz?

    Ja ogarniam, to Ty miałeś jakieś watpliwości.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń