  • Data: 2022-11-24 09:01:58
    Temat: Re: Więc tak się to robi...
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz Parkinsona czy od wódy łapy ci się trzęsą?

    To se przewiń ręcznie silnik od roweru BLDC 3 fazowy. Żaden zakład nie
    chciał mi tego zrobić :D Żodyn.

    Żeby nie było niedomówień. Przewijałem nie dlatego że był spierdolony
    ale potrzebowałem podwoić uzwojenie drutem max grubym, żeby zyskać
    większe napięcie (silnik użyty później jako prądnica). Podpowiem tylko,
    że naprężenie drutu musi być maksymalne a uzwojenia nawinięte, muszą być
    perfekcyjnie.

    Generalnie pierdolisz jak zwykle farmazony, nie mając pojęcia o
    problemach :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>