  • Data: 2022-11-24 12:16:57
    Temat: Re: Więc tak się to robi...
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Żeby nie było niedomówień. Przewijałem nie dlatego że był spierdolony
    > ale potrzebowałem podwoić uzwojenie drutem max grubym, żeby zyskać
    > większe napięcie (silnik użyty później jako prądnica). Podpowiem tylko,
    > że naprężenie drutu musi być maksymalne a uzwojenia nawinięte, muszą być
    > perfekcyjnie.

    To do tej elektrowni wiatrowej? Sprawdza się to? :)

    Mam silnik od hulajnogi, zastanawiam się czy by go nie użyć w takiej roli.

    Z drugiej strony panel słoneczny na działce postawiłem i... stoi, już
    drugi rok po prostu stoi, niepodłączony do niczego. Plan jest, nadal tylko
    w formie planu.

    --
    Dwie panienki lekkich obyczajow staraja się o prace w domu
    publicznym. Wlascicielka urzadzila egzamin wstepny. Po chwili jedna z