    From: "Jan Werbiński" <j...@j...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Witamy Pani Anno :)
    Date: Sat, 20 Jan 2007 23:44:08 +0100

    Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:eou1fu$ees$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > to projekt czy cos realnego ?

    Pomysł. Realny.

    > a skretka sie w to wlicza ?

    Tak. Nawet TP ma "metro ethernet".

    > jakie to ma pingi ?
    > jesli powyzej 5ms to raczej mnie nie interesuje bo sam sobie zrobie bez
    > niczyjej laski

    Chodzi raczej o najtańsze dotarcie do pipidówek. Np w mojej okolicy mam parę
    wiosek, gdzie nie dochodzi linia telefoniczna. Nie ma wysokich punktów.
    Dookoła lasy. Budowa masztu nieopłacalna - maks 10 klientów w jednej
    lokalizacji. Nie można dotrzeć używając wifi a/b/g.

    > tyle ze budowanie sieci w rozsadnych cenach nie wymaga pchania sie w
    > WiMax, wrecz przeciwnie wystarczy dobrze zrobione 802.11a/b/g

    Zgadzam się. Niestety a wymaga widoczności. B wymaga przekraczania mocy i
    nie odpowiada dzisiejszym standardom.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/