  • Data: 2021-04-05 22:53:13
    Temat: Re: Wizjer drzwiowy z modułem z WiFi / aplikacją
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.04.2021 o 22:27, ToMasz pisze:

    > małą kamerę ip 38x38mm, można ładnie zamontować, tak aby nie rzucała sie
    > w oczy. Można nawet w natynkową obudowę dzwonka. może wygląd będzie
    > trącił myszką, ale wizjer będzie, kamera będzie, wifi będzie i nie drogo.

    Bez sensu i bez polotu. Linkowałem wyżej do Allegro ale jest wiele
    takich rozwiązań. Najważniejszą funkcją w nich jest połączenie z układem
    przycisku dzwonka i możliwość rozmowy przez telefon z dowolnego miejsca
    na świecie, łącznie ze zrobieniem fotki w przypadku naduszenia dzwonka
    czy nagrania filmu z powiadomieniem. Te rozwiązania są coraz bardziej
    doceniane, bo nie każdy siedzi wciąż na kwarantannie w domu a
    przeglądanie nagrań z całego dnia i trafienie kto akurat dzwonił w danej
    chwili jest bez sensu.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>