  • Data: 2021-04-06 08:26:27
    Temat: Re: Wizjer drzwiowy z modułem z WiFi / aplikacją
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.04.2021 o 22:53, LordBluzg(R) pisze:

    > Bez sensu i bez polotu.
    dla Ciebie.
    Dla właściciela mieszkania, który chce wiedzieć kto mu się pałęta przed
    drzwiami, ale nie chce aby intruz wiedział o tym że jest obserwowany -
    ma to duży sens. Pisałem Ci już. tatuaz na ręce nagrany kamerą pal, był
    wystarczający aby zidentyfikować złodzieja. czy zidentyfikujesz
    złodzieja w masce na twarzy z pomocą jawnej kamery 8k?
    czasami zaskoczenie daje 99% sukcesu. a Ty jak to mówi "klawiatur"
    cisniesz w stronę "więcej sprzętu niż talentu"

    ToMasz