  • Data: 2022-11-29 09:49:58
    Temat: Re: Wodor
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29-11-2022 o 09:22, Myjk pisze:
    > Tue, 29 Nov 2022 07:29:27 +0100, Mirek Ptak

    > Nie będzie trwało 2-3 minuty, podobnie jak aktualnie tankowanie benzyniaka
    > wcale tyle nie trwa.

    Ostatnio sprawdziłem ile trwa taki postój, podłączyłem ładowanie na
    Orlenie, ustawiłem max. na 50%, tyle potrzebowałem żeby dojechać do domu
    z jakimś zapasem.

    Auto zaprognozowało, że będzie się ładowało przez 35 minut.

    Poszliśmy do bistro na żurek, do tego toaleta i te sprawy.
    Gdy wróciliśmy, ładowanie było już zakończone, więc trwało krócej niż
    przerwa dla kierowcy.....
    Tak że tego typu postój, łącznie z tankowaniem, zająłby więcej niż 35
    minut, a już na pewno nie 2 czy 3 minuty.....