  • 121. Data: 2022-03-04 08:41:19
    Temat: Re: Wodorowe Renault
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Radekp,

    Thursday, March 3, 2022, 2:29:27 PM, you wrote:

    [...]

    > Wszędzie. Wystarczy się przejechać na blokowisko oraz na nową developerkę

    Nowa deweloperka tworzy nowe patologie.

    > i zobaczyć gdzie kierowcy wykazują się kreatywnością i fantazją w
    > znalezieniu miejsca do parkowania.

    Jasne. I kilometry z buta. Czasem zdarza mi się odwiedzać kogoś w
    slumsach :)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 122. Data: 2022-03-04 08:44:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Radekp,

    Thursday, March 3, 2022, 2:27:00 PM, you wrote:

    > Zależy. Bo może mieć działkę z ogródkiem 100m2 z widokiem na płot sąsiadów albo
    > krzaki zasłaniające drogę. jak cała ulica. Ulica wysypana szutrem z kocimi
    > łbami.

    Na FB pokazywałem nie raz widok z mojego okna. W dobrych warunkach
    widzę (przez lornetkę) wieżę telewizyjną na Pradziadzie (80 km w linii
    prostej).
    W lecie - zielono po horyzont, choć to też zależy, co rolnik zasieje
    na polu za płotem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 123. Data: 2022-03-04 08:44:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 3 Mar 2022 20:14:36 +0100, Tomasz wrote:
    > r...@k...pl w

    > 28m2 to nie apartament, tylko kibel z kuchnią i łóżkiem w jednym.

    Teraz taka moda. Mikroapartament. 28m to i tak luksus.

    I takie podsumowanie dyskusji - porownaj metraze komuny, szczegolnie z
    lat 80-tych, z wolnorynkowymi.

    J.

  • 124. Data: 2022-03-04 13:47:35
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Ale za to z garażem i mnóstwem miejsca do parkowania za darmo
    > dodatkowo. I gniazdkiem do ładowania elektryka

    Ale, że dom z garażem i prądem wybudowałeś za np bańkę i dzisiaj masz
    parkowanie obok niego za darmo? A wieżyczkę ma? I schron na wszelki wypadek?

  • 125. Data: 2022-03-04 13:58:33
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.03.2022 o 08:44, J.F pisze:

    > Teraz taka moda. Mikroapartament. 28m to i tak luksus.

    Nie no, to do mieszkania dla jednej osoby jest w sam raz. Dla rodzin są
    mieszkania po 120m2. Jak 120 /4 to będzie właśnie 30. Tak samo do
    wożenia rodziny nie kupuje się Twizy, ale dla jednej osoby jest w sam raz.

    http://niusy.pl/@locja.pl/aig

  • 126. Data: 2022-03-04 14:12:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 4 Mar 2022 13:58:33 +0100, ii wrote:

    > Nie no, to do mieszkania dla jednej osoby jest w sam raz.

    A to zalezy co lubisz i co masz.
    Ogolnie klitka straszna, szczegolnie jak to nie jest 28 tylko np 14m

    https://www.miloapart.pl/

    No ale widac - nie mieszkanie, a bardziej hotel.

    > Dla rodzin są
    > mieszkania po 120m2. Jak 120 /4 to będzie właśnie 30.

    A sa. Tylko ze rodziny na takie nie stac.
    No chyba, ze bogatej ... to sobie kupi rezydencje i samochody :-)

    > http://niusy.pl/@locja.pl/aig

    88.6 mkw?

    Ktos tu chyba klamie, albo usrednia wraz z domami jednorodzinnymi i
    szeregowkami.

    Np
    https://www.domd.pl/pl-pl/wroclaw

    Ile tu masz takich mieszkan?

    J.

  • 127. Data: 2022-03-04 14:16:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ii,

    Friday, March 4, 2022, 1:47:35 PM, you wrote:

    > Ale, że dom z garażem i prądem wybudowałeś za np bańkę

    Mieszkanie w domu dwurodzinnym, komunalne, wyszarpane za komuny
    jeszcze, do remontu, za darmo. Wykupione za znacznie mniej niż bańkę
    lata temu - zapłaciłem drugi raz za to, co sam w to mieszkanie
    włożyłem. Wielokrotnie remontowane i przebudowywane. Mnóstwo
    niewycenionej pracy własnej.

    > i dzisiaj masz parkowanie obok niego za darmo? A wieżyczkę ma? I
    > schron na wszelki wypadek?

    A Ty w slumsach masz cokolwiek? Ogródek w doniczce na balkonie? Widok
    na drugi blok?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 128. Data: 2022-03-04 17:10:05
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    J.F w

    > Teraz taka moda. Mikroapartament. 28m to i tak luksus.

    Tympy idioto: dykusja jest nie o obecnych quasi apartamentqch, tylko o XX
    wieku i latach 60 tegoż, gdy nie buło garaży "pod blokiem", a tylko kilka
    miejsc _pod oknem_

    > I takie podsumowanie dyskusji - porownaj metraze komuny, szczegolnie z
    > lat 80-tych, z wolnorynkowymi.

    Czytasz co piszę, czy tylko napierdalasz w klawisze tempyfc ciulu?

    Jeszcze raz: wuj miał koło 60m2 ale kuchnie i łazienke sztuka: 2 x 1.5x2

    I żadnego miejsca parkingowego wykupionego (za komuny nie było takiej
    możliwości), i dobrze o tym wiesz chujku i kutasie niemyty

    --
    Tomasz

  • 129. Data: 2022-03-04 18:08:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 4 Mar 2022 17:10:05 +0100, Tomasz wrote:
> [...]
    > wieku i latach 60 tegoż, gdy nie buło garaży "pod blokiem", a tylko kilka

    A przedluzenie tej dyskusji jest takie, ze komuna sie skonczyla,
    a nowe mieszkania malutkie.
    Widac na wieksze rodakow nie stac.
    Podobnie jak nie zawsze na garaz "pod blokiem" ?

    > Czytasz co piszę, czy tylko napierdalasz w klawisze tempyfc ciulu?
    >
    > Jeszcze raz: wuj miał koło 60m2 ale kuchnie i łazienke sztuka: 2 x 1.5x2

    W nowym budownictwie, w starym?

    No coz - wielkosc dostosowana do mody - po co mu wieksza lazienka,
    co on tam chcial wstawic - wanne, pralke ? :-)

    > I żadnego miejsca parkingowego wykupionego (za komuny nie było takiej
    > możliwości), i dobrze o tym wiesz chujku i kutasie niemyty

    Skad ta agresja?

    Pokazac ci, kutasie, mieszkania z czasow komuny z garazem
    pod blokiem ?

    A nawet jak za komuny nie mozna bylo miejsca wykupic,
    to po komunie juz mozna było :-P

    J.

  • 130. Data: 2022-03-04 19:55:32
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    J.F w

> [...]
    > a nowe mieszkania malutkie.
    > Widac na wieksze rodakow nie stac.
    > Podobnie jak nie zawsze na garaz "pod blokiem" ?

    Ty chuju jebany masz problem z głową! Dwa zdania wcześniej było o latach 60
    XX wieku

    > No coz - wielkosc dostosowana do mody - po co mu wieksza lazienka,
    > co on tam chcial wstawic - wanne, pralke ? :-)

    I cieszysz się ze swojego zidiocenia!
    Tak, wanne najlepiej mieć w łazience a nie na strychu, którego w slumsach
    nie ma. A pralkę to masz jako podstawkę pod TV w pierdolniku zwanym
    salonem/przedpokojem/kuchnią i chuj wi czym jeszcze?

    > Skad ta agresja?

    Nie dociera ani prośba ani groźba, to masz czego chcesz...

    > Pokazac ci, kutasie, mieszkania z czasow komuny z garazem
    > pod blokiem ?

    Pokaż, poproszę ;P Ale tak więcej niż jedno, dwa -- z tysiąc przynajmniej.

    > A nawet jak za komuny nie mozna bylo miejsca wykupic,
    > to po komunie juz mozna było :-P

    I rułka mięknie jasiu -- tfu -- jareczku...

    --
    Tomasz