  • 131. Data: 2022-03-04 22:30:31
    Temat: Re: Wodorowe Renault
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.03.2022 o 14:12, J.F pisze:

    > A to zalezy co lubisz i co masz.

    Ale co od czego zależy. Można lubieć więcej, można mniej. I mieć więcej
    lub mniej, a chcieć odwrotnie albo jeszcze bardziej. Myślę tylko, że
    ludzie zwykle nie mieszkają w pokojach większych niż 30m2 więc te 28 nie
    jest wcale z d..y.

    > Ogolnie klitka straszna, szczegolnie jak to nie jest 28 tylko np 14m
    >
    > https://www.miloapart.pl/

    http://niusy.pl/@miloapart.pl/aih

    Powierzchnia kampera :-)

    > No ale widac - nie mieszkanie, a bardziej hotel.

    A co za różnica? Ja właśnie z małych ppkoi hotelowych czerpię wzory na
    mieszkanie. Wszystko co potrzeba jest.

    > A sa. Tylko ze rodziny na takie nie stac.

    To niech sobie duży wigwam postawią i dobrze w nim palą.

    > No chyba, ze bogatej ... to sobie kupi rezydencje i samochody :-)

    > 88.6 mkw?
    >
    > Ktos tu chyba klamie, albo usrednia wraz z domami jednorodzinnymi i
    > szeregowkami.

    A czemu by nie miało być? We wstępie masz nawiązanie do tego.

    > Np
    > https://www.domd.pl/pl-pl/wroclaw
    >
    > Ile tu masz takich mieszkan?

    Szacując, powiedziałbym, że średnio jest tyle samo co w PRL, jakieś
    50m2. I na tym wykresie co podałem też trend jest taki, że koło 1980
    było tyle samo co dzisiaj. Musi te jednorodzinne zawyżają. Albo jakieś
    pokręcone liczenie, może korytarze wliczają.

  • 132. Data: 2022-03-08 14:50:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 4 Mar 2022 08:37:28 +0100, w <8451764255$20220304083731@squadack.com>,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał(-a):

    > Ale za to z garażem i mnóstwem miejsca do parkowania za darmo
    > dodatkowo. I gniazdkiem do ładowania elektryka

    Sądząc po liczbie zaparkowanych aut na minichodnikach (przy okazji całkowicie
    je blokując) na takich osiedlach, to w tych czworakach jest większy problem z
    parkowaniem niż w patodeweloperce, o PRL-owkich blokowiskach już nie
    wspominając.

  • 133. Data: 2022-03-08 14:55:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 4 Mar 2022 08:41:19 +0100, w <3841220361$20220304084122@squadack.com>,

    > Jasne. I kilometry z buta. Czasem zdarza mi się odwiedzać kogoś w
    > slumsach :)

    Często podjeżdżam pod bloki i nigdy nie mam większych problemów ze znalezieniem
    miejsca. Im blok bardziej PRL-owaty, tym łatwiej o miejsce.
    Być może z perspektywy wiejskich czworaków wygląda to inaczej :)

  • 134. Data: 2022-03-08 15:02:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Radekp,

> [...]
    > parkowaniem niż w patodeweloperce, o PRL-owkich blokowiskach już nie

    Ale o czym Ty? Pod domem parkuję. Mając do dyspozycji ze 200 m? bruku.
    Plus blaszak.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 135. Data: 2022-03-08 15:16:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 08 Mar 2022 14:55:39 +0100, r...@k...pl wrote:

    > Często podjeżdżam pod bloki i nigdy nie mam większych problemów ze znalezieniem
    > miejsca. Im blok bardziej PRL-owaty, tym łatwiej o miejsce.
    > Być może z perspektywy wiejskich czworaków wygląda to inaczej :)

    A w jakim miescie te twoje bloki?

    J.

  • 136. Data: 2022-03-08 15:41:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 4 Mar 2022 19:55:32 +0100, Tomasz wrote:
    > J.F w

    > Ty chuju jebany masz problem z głową! Dwa zdania wcześniej było o latach 60
    > XX wieku

    Wuj mial mieszkanie 60m2, ale nie napisales gdzie - moglo byc w starej
    kamienicy.

    Kuzyn mial mieszkanie 150m2, a kuchnia i lazienka malutkie.
    Gdzie ta kucharka przygotowywala posilek dla "panstwa" ...

    > I cieszysz się ze swojego zidiocenia!
    > Tak, wanne najlepiej mieć w łazience a nie na strychu, którego w slumsach

    Wanne najlepiej miec w kuchni. New York, New York ...

    > nie ma. A pralkę to masz jako podstawkę pod TV w pierdolniku zwanym
    > salonem/przedpokojem/kuchnią i chuj wi czym jeszcze?

    Jaką pralke - co ty - tarke chcesz pod TV wstawic ? :-)

    > Pokaż, poproszę ;P Ale tak więcej niż jedno, dwa -- z tysiąc przynajmniej.

    https://goo.gl/maps/SeXZT7r5Sq1zMSWk7
    https://goo.gl/maps/qScLjEZSXUzBTJFn9

    Zmiękła rurka?
    Pozostale 990 znajdz sobie sam.

  • 137. Data: 2022-03-08 15:57:28
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-03-08 o 15:16, J.F pisze:

    > A w jakim miescie te twoje bloki?

    Raczej na wsi. W mieście to nawet alejki przy starych blokowiskach
    są pozastawiane autami.

    Pozdrawiam

  • 138. Data: 2022-03-08 16:01:03
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-03-08 o 15:41, J.F pisze:

> [...]
    >
    > Wanne najlepiej miec w kuchni. New York, New York ...

    > Jaką pralke - co ty - tarke chcesz pod TV wstawic ? :-)

    Garaż na sto mieszkań. :-)
    Pokaż te gdzie gdzie jest garaż na mieszkanie.

    Pozdrawiam

  • 139. Data: 2022-03-08 16:54:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Mar 2022 16:01:03 +0100, RadoslawF wrote:

    > Garaż na sto mieszkań. :-)

    Na mniej.

    > Pokaż te gdzie gdzie jest garaż na mieszkanie.

    A w nowych jest garaz na mieszkanie?

    Zdaje sie, ze taki przepis teraz, tylko czemu w okolicy zaparkowac nie
    mozna na ogolnodostepnych miejscach :-)

    J.

  • 140. Data: 2022-03-08 19:01:20
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-03-08 o 16:54, J.F pisze:

    > Na mniej.

    > A w nowych jest garaz na mieszkanie?

    Zgodnie z prawem garaży i miejsc parkingowych powinno być.

    > Zdaje sie, ze taki przepis teraz, tylko czemu w okolicy zaparkowac nie
    > mozna na ogolnodostepnych miejscach :-)

    Bo z jednej strony mamy patodeweloperkę i nie karanie urzędników
    za błędne decyzje a z drugiej zwykłych cebulaków co to nie zapłacą
    za parking podziemny czy płatny bo pod blokiem teściów czy rodziców
    parkowali gratis. A jak to nowe osiedle to bywa że takich gratisów
    tam już nie ma.