    Date: Thu, 02 Aug 2012 10:33:09 +0200
    From: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?

    W dniu 2012-08-01 22:45, Mikolaj Jopczynski pisze:
    > Witajcie,

    czesc

    > Zastanawiam sie (i licze, ze mi w tym pomozecie) jak wyglada awaryjnosc
    > silnikow (jako ogol) z wtryskiem i bez.

    Podzial jest inny, psujace sie kawasaki i cala reszta! ;)

    > Wiadomo, ze jak jest wtrysk, to jest sterownik, jak jest sterownik, to
    > jest elektronika - a to kolejny element, ktory moze sie zepsuc.

    W gazniku moze Ci sie podziurawic membrana, moze Ci sie wyrobic
    zaworek/gniazdo itd itp.
    Wszystko sie psuje.

    > No i wtrysk jest "pozniejszy" wiec .... wszystkie pierdy zwiazane z
    > dopalaniem spalin, ekologia i innymi szitami ;)

    No i ze zmniejszonym (czasami sporo) spalaniem oraz lepsza reakcja na gaz.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128