    Date: Thu, 02 Aug 2012 10:52:08 +0200
    From: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?

    W dniu 2012-08-02 10:36, AZ pisze:

    > Zjadlo Ci "nie" przed "psujace".

    ha ha ha
    Dobry zart, tymfa wart!

    > Pokaz mnie >= litra na wtrysku ktory w trasie do 150-160 spali 5,5l w dwie
    > osoby + bambetle.

    Ty, a skad ja moge wiedziec ktory plastikowy liter spali 5,5 ?
    Z tego co pamietam to st955 palil niewiele jak na predkosci ktorymi sie
    poruszalem po autobanie, ale nie przypomne se ile to bylo.
    Zreszta do takich porownan trzeba brac ten sam model i jeden z
    gaznikiem, a drugi z wytryskiem.
    Zerknij na spalanie wiaderka na gaznikach i na wytrysku. Jest tez
    pegaso/f650gs ale tu jest jeszcze inna liczba zaworow wiec nie wiem czy
    bedzie to miarodajne.
    Tego bylo wiecej i te ktorymi sie interesowaly mialy nizsze spalanie na
    wytrysku.

    > Ile pali haja w takich warunkach?

    a one byly robione w wersji gazniki i wtrysk ? Jesli tak to poszukaj
    danych o spalaniu i sie podziel :))

    pozdr
    newrom
    --