  • Data: 2022-06-28 00:02:51
    Temat: Re: Wyjść do ciebie?
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W dniu 27.06.2022 o 22:53, nadir pisze:

    > Wprost proporcjonalnie do prędkości samochodu.

    Gdyby widzieli, że ktoś ostro zapier... to może nie wjechali by w ten
    sposób. A na środku przejścia to już bez znaczenia, chyba, że cudem nam
    się uda wykonać jakiś aktorski unik... Nie ma co gdybać. Tu warunki
    znamy i o nich rozmawiamy.

    Oddzielna kwestia - wszystkie samochody stoją i czekają, aż ktoś z
    rowerem przejdzie, podczas gdy mógłby to przejście pokonać dwa razy
    szybciej po prostu jadąc... Ja tam jestem wdzięczny rowerzystom, że
    przejeżdżają. :)

    > Ale żeby było ciekawiej to zmień perspektywę i wyobraź sobie, że oni
    > równie nonszalancko wjeżdżają z prawej strony na te pasy.

    Tego nie wiem, ale wtedy wystarczy zwolnić lub zatrzymać się i gdy
    upewnimy się, że kierowca nas widzi i zatrzymał się, po prostu przez te
    pasy na rowerze przejechać. Nadal nie widzę sensu łazić z rowerem
    pieszo. Nie do tego ten pojazd służy.
    I naprawdę uważasz, że oni wjechali nonszalancko? :)

    Ale oceniamy konkretną sytuację z filmu.

    Te przepisy powinny się zmienić, zwłaszcza jak są tam ciągi
    rowerowo-piesze. Coś jak przechodzenie na czerwonym, gdy ulica po
    horyzont pusta... Takie trochę martwe przepisy.

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.