  • Data: 2022-06-28 08:16:43
    Temat: Re: Wyjść do ciebie?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-06-28 o 00:02, Dykus pisze:

    >... Ja tam jestem wdzięczny rowerzystom, że
    > przejeżdżają. :)

    Do czasu aż ktoś tego rowerzystę przekonanego, że
    zawsze tak robił czyli dobrze ktoś puknie i poturbuje.
    Ja przy wyjeździe z pracy mam żywopłot, który ogranicza widoczność
    i muszę wystawić dziób, żeby cokolwiek zobaczyć.
    Robię to powoli ale już parę razy o mało co rowerzysta nie fiknął.
    I to nie jest przejazd rowerowy - oni zapierd.... po chodniku!
    Bo zawsze tam jeździli szybko i blisko płotu i do tej pory
    nikt ich nie walnął