  • Data: 2014-04-12 15:38:23
    Temat: Re: Wylutowanie gniazdka USB w RasPi
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Atlantis" <m...@w...pl> wrote in message
    news:liberd$3to$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > Hot air w niczym mi tu nie pomoże?
    > Mam też w domu trochę stopu niskotopliwego do cynowania płytek.

    Do cynowania płytek? Czy do demontażu elementów?

    > Jest szansa, że się uda czy mam tutaj do czynienia z jakimiś błędnymi
    > założeniami?

    Z odpowiednim niskotemperaturowym stopem jak najbardziej się uda.
    I nie odsysałbym za dużo oryginalnego, tylko położył niskotopliwy na
    resztki oryginalnego aby się łatwiej stykał termicznie i ułatwił mieszanie.
    Trudność będzie w tym, aby być cierpliwym i grzać długo i nie za mocno
    aby pozwolić na to, aby stop się powoli wymieszał nawet w przelotkach
    płytki - innymi słowy z takim stopem pracuje się czasem nie temperaturą.