    Date: Fri, 15 Jul 2022 14:08:16 +0200
    Subject: Re: Za ile nas sprzedano ?! Ten pierdolony PiS
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <11vr42oxt71k2$.lms5kpyq5cqy.dlg@40tude.net>
    <62cda1ce$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <1cx9z66qc9ufd.1vt103m8bow7i$.dlg@40tude.net>
    <62ce7f69$0$567$65785112@news.neostrada.pl>
    <87vw8ho9r5hg$.b6efmqm0r7jy.dlg@40tude.net>
    <62ceb3dc$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <1nfwcptbilaj6$.o1usfi8uxk9b.dlg@40tude.net>
    <62d10c82$0$447$65785112@news.neostrada.pl>
    <62d116a6$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <1ulcnbi9annac.2zouzjoyaoz3$.dlg@40tude.net>
    <62d125e9$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
    <1jaydma0v9ga1$.1ldivh70qrrm1.dlg@40tude.net>
    From: cyklista <c...@g...com>

    W dniu 2022-07-15 o 11:45, J.F pisze:

    > Ale o co chodzi - o "pompowanie" z domowej instalacji PV?

    raczej tak, pompka w garażu i nam napełnia zbiornik domowy przez całą
    noc i dzień, żeby sobie tankować u siebie (ale to znowu było do
    rozważenia kilka lat temu jak stacji cng było jak na lekarstwo a nie
    teraz gdy się ich już więcej pojawiło a i silniki i instalacje już teraz
    inne i na tym co mamy w sieci mogą nie pojechać)

    > CNG? Cos mi sie widzi ze 2-3 minuty
    >
    > https://youtu.be/UcCv_UWSmrA?t=726s

    Widzę ze zajęło to 5 minut ale i tak jest to bardzo dobrze jak na
    zatankowanie 30kg. Jeden problem rozwiązano. (bo jak parę lat temu
    robili stację cng w Rzeszowie dla autobusów to podawali właśnie takie
    wartości jak pisałem). I pewnie przez lata tez drugi zniknął czyli
    pojawiło się dużo więcej stacji z cng, choć jak patrzę na mapę stacji
    cng w Polsce to dalej jest kiepsko, tak jak z lpg 30 lat temu

    jednak ze względu na koszt instalacji, ciężar zbiornika opłaca się to
    przy naprawdę dużych przebiegach bo już nie mówimy o zwrocie inwestycji
    po 20-30 tysiach jak dla lpg a o 100tysiach przebiegu.

    Avast.