  • 41. Data: 2010-03-10 14:36:09
    Temat: Re: Zabiła człowieka. Twierdziła, że to sarna
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 10 marzec (środa), gdy o godzinie 13:37 *to* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > Widzę, że jesteś do tego stopnia pijany, że odpisujesz sam sobie myśląc,
    > ze piszesz do mnie. ;-)
    a gdzie to widzisz, w kryształowej kuli?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-03-10 14:35:28

  • 42. Data: 2010-03-10 14:46:10
    Od: Olo <o...@p...fml>

    W dniu 2010-03-10 12:39, VoyteG pisze:
    > [...] Gdy mechanicy wjechali autem na kanał, dokonali
    > makabrycznego odkrycia. Na podwoziu bmw znaleźli fragment ludzkiego
    > ciała.
    Czym sie rozni ludzkie ciało o ciała sarny? Ma mniej włosów ?

  • 43. Data: 2010-03-10 14:48:45
    Od: "szwagier" <k...@p...fm>

    Przeczytales, oceniles, osadziles.
    Zglos sie na wykonawce wyroku i bedziesz jak czlowiek-orkiestra.

    Jadac w nocy boczna, zapewne nieoswietlona droga latwo jest wjechac w
    kogos..
    Poza tym skoro kobieta sie - jak pisza - nie zatryzmala to moim zdaniem
    swiadczy to wlasnie o tym, ze nie wiedziala ze wjechala w czlowieka.

    Gosc rownie dobrze mogl byc napruty i ulozyc sie na lekka drzemke na drodze
    (widzialem takiego), jak wylezc zza jakiegos drzewa prosto pod samochod
    (takiego tez widzialem)

    szwagier

  • 44. Data: 2010-03-10 14:59:41
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Jest bardzo wysoka, jeśli mnie pamięć nie myli ok. 2x i jak widać nie
    > działa. Osoba w szoku ma bardzo ograniczoną zdolność racjonalnego
    > myślenia.

    Osoba w szoku powinna się kierować OBOWIĄZKIEM, a jest nim UDZIELENIE
    POMOCY, czyli conajmniej wezwanie pogotowia.
    Tłumaczenie się SZOKIEM jest po prostu zwykłym PIER.....NIEM i
    usprawidliwianiem swoich czynów.
    Co zaś się tyczy wysokości kar nieumyślnego spowodowania wypadku ze skutkiem
    śmiertelnym to boli Cię, że prawo nie pozwala Ci bezkarnie jeździć jak
    wariat ? Przeciez jak tylko będziesz się stosował do Prawa o Ruchu Drogowym,
    będziesz dostosowywał prędkość i zachowanie podczas jazdy do warunków to
    istnieje znikome prawdopodobięnstwo, ze staniesz się sprawcą takiego
    wypadku.
    Co zaś się tyczy kar to wcale nie są one aż tak wysokie. Jeżeli tylko do
    takiego wypadku nie przyczyniłeś się rażącym łamaniem PoRD (alkohol,
    nadmierna prędkość, wymuszenie, brawurowa jazda) to wyrok zazwyczaj jest w
    zawiasach. Oczywiście pod warunkiem, że uznają Cię za sprawcę, bo równie
    dobrze sąd może jednak orzec winę pieszego.

  • 45. Data: 2010-03-10 15:00:46
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 10 Mar, 14:48, "szwagier" <k...@p...fm> wrote:

    > Jadac w nocy boczna, zapewne nieoswietlona droga latwo jest wjechac w
    > kogos..

    Gdzie ty mieszkasz?
    Chetnie zobacze taki rejon kraju, gdzie noca na nieswietlonych drogach
    spia ludzie...

    > Poza tym skoro kobieta sie - jak pisza -  nie zatryzmala to moim zdaniem
    > swiadczy to wlasnie o tym, ze nie wiedziala ze wjechala w czlowieka.

    Pewnie masz racje... Fragment nosa tego czlowieka pozostal w podwoziu
    samochodu i byl do rozpoznania przez mechanikow na drugi dzien, wiec
    kobieta z pewnoscia nie zauwazyla, ze po ciele mezczyzny
    przejechala...

    > (widzialem takiego),
    > (takiego tez widzialem)

    Ale masz widoki podczas podrozy, nie do pozazdroszczenia :-)

    > jak wylezc zza jakiegos drzewa prosto pod samochod

    Pewnie ona nic nie zauwazyla. Nie zauwazyla, ze po jakism duzym ciele
    przejechala, tylko skad jej przyszla do glowy ta sarna?

  • 46. Data: 2010-03-10 15:28:24
    Od: "szwagier" <k...@p...fm>

    Caly Twoj post to belkok, napisz jeszcze raz darowujac sobie emocjonalne
    wstawki, to odniose sie do tego.

    szwagier

  • 47. Data: 2010-03-10 15:33:56
    Od: "GB" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > (widzialem takiego), jak wylezc zza jakiegos drzewa prosto pod samochod

    Tyle że nawet jeśli gościu był napruty, to i tak przejechać przez niego bez
    zauważenia się nie da (no chyba że samemu jest się naprutym). A skoro kobieta
    nie wiedziała w co wjechała to powinna to sprawdzić.

    Rozumowanie typu "nie wiem w co wjechałam, więc pewnie to sarna bo... tak
    będzie mi wygodniej" delikatnie mówiąc jest poniżej poziomu i kwalifikuje panią
    do oddania PJ. Niezależnie od tego czy facet był napruty, spał na drodze, wypadł
    nagle zza drzew itd. - bo nie oceniam tu kto był sprawcą wypadku (rzecz zresztą
    raczej nie do sprawdzenia), a samo zachowanie się kierowcy po nim.

    Tak czy siak, wychodzi na to że albo lepsza idiotka, albo konsekwentnie kłamie
    od początku. Wg mnie drobne poszlaki wskazują raczej to drugie, choć nie
    przesądzam, bo w końcu głupota ludzka też jest niezmierzona.

  • 48. Data: 2010-03-10 16:13:32
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 10 Mar, 14:48, "szwagier" <k...@p...fm> wrote:

    > Poza tym skoro kobieta sie - jak pisza -  nie zatryzmala to moim zdaniem
    > swiadczy to wlasnie o tym, ze nie wiedziala ze wjechala w czlowieka.

    Wiedziala, dobrze wiedziala, ze w "cos uderzyla"

    "Ta przyznała, że jadąc autem 8 marca "w coś" uderzyła."
    Inny artykul w tej sprawie http://tiny.pl/hgtzn

    Zdarzenie mialo miejsce w Karłowie, ale gdzie tam las, coby sarne
    znalezc?
    Karłowo http://tiny.pl/hgtz6

  • 49. Data: 2010-03-10 16:41:47
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    GK pisze:

    > BMW i wszystko jasne...

    GK i wszystko jasne.
    --
    Karolek

  • 50. Data: 2010-03-10 17:02:07
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl>

    już tak pierdolicie że masakra. Różne portale różnie relacjonują wypadek.
    Babka mogła nie zauważyć że to człowiek i pojechała dalej. W domu patrzy że
    ma uszkodzony samochód to jedzie do warsztatu. Gdyby wieziała że potrąciła
    czlowieka i uciekłą to chociażby by umyła samochód + wywaliłaby kawałek nosa
    a nie oddała do mechanika

    http://powiatowa.info
    http://nzozrodzina.org

    e.googlegroups.com...