  • 231. Data: 2010-03-15 03:21:56
    Temat: Re: Zabi3a cz3owieka. Twierdzi3a, ?e to sarna
    Od: to <t...@a...xyz>

    CeSaR wrote:

    > Za?ó?my ?e rozró?niam. Jednak w dalszym ci?gu chcia?bym wiedzieae z jakim
    > innym zdarzeniem, podlegaj?cym karze, chcesz porównaae odebranie komu?
    > ?ycia. Inna kwestia to wypadek i ucieczka z miejsca wypadku. Wypadek
    > nieumy?lny - OK.

    Po co porównywać? Ale skoro już przy tym jesteśmy. Co byłoby Ci łatwiej
    zaakceptować (co mógłbyś zaakceptować)? Że Twój znajomy nieumyślnie
    doprowadził do śmiertelnego wypadku samochodowego, czy też że Twój
    znajomy pobił przypadkową osobę kijem do nieprzytomności albo próbował
    zgwałcić?

    > Ale ucieczka te? nieumy?lna?

    Może tak być, jeśli osoba jest w szoku. A przesadnie wysokie kary na
    nieumyślny wypadek sprzyjają "podjęciu decyzji" o ucieczce.

    --
    cokolwiek

  • 232. Data: 2010-03-15 22:19:46
    Temat: Re: Zabiła człowieka. Twierdziła, żetosarna
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Jaki jest stan prawny to każdy chyba wie. Po co o tym w ogóle pisać?

    Po co w ogóle cokolwiek pisać ?
    Jak widać na Twoim przykładzie nie jest to takie oczywiste.

    > Wiesz co to "konfabulacja"?

    Tak wiem, to jest dokładnie to co robisz.

  • 233. Data: 2010-03-16 22:15:46
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > 5 lat to drastyczna kara jak za przestępstwo NIEUMYŚLNE.

    > Zwykle jest, ale czasem nie jest. Twoja wiara w nasz wymiar
    > sprawiedliwości jest pocieszna.

    Wiesz, może to będzie niezbyt grzeczne z mojej strony, ale jakże adekwatne
    do tego co piszesz. "Powiem" krótko "nie pier...ol !"

    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,7640127,Lag
    odny_wyrok_za_smiertelne_potracenie_na_pasach.html

    Najpierw spróbuj dotrzeć do informacji i orzeczeń sadowych, a później
    wypisuj jakie te kary są drastyczne i krzywdzące.