  • Data: 2010-03-11 21:16:10
    Temat: Re: Zabiła człowieka. Twierdziła, żetosarna
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Plumpi pisze:

    > Albo jest się w szoku, dzięki któremu ta pani wmówiła sobie, że człowiek
    > to sarna, a nastepnie z premedytacją próbowała pozbyć się śladów swojego
    > przestępstwa.

    Ja tam się na szokach może nie znam.
    Przypadki działania ludzi w dużym stresie które widziałem raczej
    polegały na wyłączeniu myślenia w ogóle, a nie na tego typu pokrętnych
    tokach myślowych.

    Rozumiem że np. ktoś w szoku wysiądzie z samochodu i zacznie iść
    piechotą do celu pomimo że ma urwaną rękę.

    Natomiast nie wiem czy to normalne w szoku że ktoś wymyśli sobie że to
    była sarna i pojedzie do warsztatu.

    Jeszcze jest pytanie co zeznają pracownicy warsztatu - czy wpadła tam z
    obłędem w oczach nie wiedząc gdzie jest i co się stało mamrocząc "to
    była sarna, to na pewno była sarna, to była sarna".