    From: Maciek <d...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Zachowanie w obrębie tzw. przystanku wiedeńskiego
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 20 Oct 2019 11:36:04 +0200

    Dnia Fri, 18 Oct 2019 14:54:28 +0200, J.F. napisał(a):

    > Przyjrzyj sie jeszcze raz - powinna byc wyrazna linia ciagla jeszcze
    > przed wysepka,

    Nie ma.
    Wyraźnie napisałem, że brak jakichkolwiek oznakowań. Tam gdzie są, sprawa
    jest jasna.

    Przez google groups widzę jeszcze jedną odpowiedź, której autor (na "A")
    twierdzi, że opisane przeze mnie zachowanie jest zgodne z literą PoRD. Mam
    poważne podejrzenia, że autor ten nie zrozumiał mojego posta, ale mimo to
    poproszę o konkretny przepis, ponieważ twierdzę, że taki przepis nie
    istnieje.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl