    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem
    Date: Thu, 4 Feb 2021 08:24:44 +0100

    W dniu 04.02.2021 o 00:43, Poldek pisze:

    > Po długawych poszukiwaniach lada dzień zamierzam kupić laptopa z Ryzenem
    > 4800H. Do tego będzie RTX2060. Jeżeli robię źle, to bardzo proszę
    > wyprowadźcie mnie z błędu zanim będzie za późno.
    > Laptop ma być uniwersalny do wszystkiego dla całej rodziny. Czyli
    > internet, zdjęcia i montowanie filmików pamiątkowych, szkoła zdalna i
    > gry też.
    nie napisałeś najważniejszego parametru. za ile. bez tego trudno wyczuć
    czy to korzystny finansowo wybór czy nie.
    Do wszystkich wyżej wymienionych zadań poza "gry też" wystarczy komputer
    za 1000zł maks. czyli reszta kasy to realizacja "gry też"
    Ja tak w każdym razie podchodzę do wydatków, bo raczej zamożny nie
    jestem. ale nie bierz tego do siebie.
    ToMasz

    ps z rzeczy na które zwróć uwagę. grafika w laptopie, będzie wolniejsza
    od tej samej grafiki w stacjonarnym. powinna miec inną nazwę, ale nie
    ma, a konsumenci to łykają. ekran, będzie miał ileś tam cali, ale jaki
    to będzie ekran, technologia, jakość - tego będziesz musiał głęboko
    szukać. warto wiedzieć o jego wadach przed zakupem.