  • Data: 2020-10-26 22:31:39
    Temat: Re: Zapaść systemu powiadamiania ratunkowego (crosspost)
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Swoja droga, zeby w 21w karetka wozila od szpitala do szpitala,
    > zamiast ustalic to przez radio

    Ustaliła - że nie ma dokąd zawieść :-(

    > Bylo podobnie. Wiec to wina Tuska :-)

    Ano. BTW osobiście nie mam niestety wina Tuska, ale mam dobrego
    dwójniaka, czas chyba zdezynfekować górną część przewodu pokarmowego :-)

    > -glupie wydluzenie przyjecia chorego do szpitala spowodowalo takie
    > skutki,

    Możliwe

    > -pracownicy poszli do tych nowych szpitali awaryjnych i miales pecha,
    > ze akurat teraz sie zdarzylo,

    Wątpię, ale w sumie teoretycznie możliwe

    > -pracownikow od dawna ubywalo, a przez wirusa troche odeszlo
    > profilaktycznie, troche na kwarantannie,

    To ostatnie bardziej pewnie.

    Natomiast przyczyna podstawowa to jest pewnie to, że po prostu
    zapotrzebowanie na szpitale/karetki/itp. jest obecnie znacznie większe
    niż zwykle.

    No to idę dezynfekować.
    --
    Krzysztof Hałasa