-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof.
Vetulani)
Date: Fri, 16 Feb 2018 12:31:05 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 28
Message-ID: <p66fds$fbi$1@node2.news.atman.pl>
References: <p66ajo$anm$1@node2.news.atman.pl>
<5a86bda5$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: user-94-254-129-102.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1518780668 15730 94.254.129.102 (16 Feb 2018 11:31:08
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Feb 2018 11:31:08 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.6.0
In-Reply-To: <5a86bda5$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2624929
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-02-16 o 12:16, J.F. pisze:
> Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:p66ajo$anm$...@n...news.atman.pl...
>> https://krakow.onet.pl/krakow-wyrok-w-procesie-kiero
wcy-ktory-potracil-prof-vetulaniego/hnplxmm
>>
>> "Biegły z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych w opinii ocenił, że
>> zarówno kierowca samochodu, jak i pieszy przyczynili się do
>> zaistnienia wypadku. Kierowca poruszał się z prędkością ok. 65 km na
>> godzinę i tym samym ograniczył sobie możliwość uniknięcia wypadku.
>> Mógł uniknąć potrącenia pieszego, gdyby jechał z dopuszczalną
>> prędkością 50 km na godzinę i zastosował ekstremalny manewr hamowania.
>
>> *Z kolei pieszy przyczynił się w sposób bezpośredni do zdarzenia w ten
>> sposób, że wszedł na pasy bez uwzględnienia rzeczywistej prędkości
>> zbliżającego się i oświetlonego auta."*
>
> Ale o co chodzi - ze sad uznal, iz pieszy przed wejsciem na pasy
> powinien sie rozejrzec,
> czy ze mozna dostac wyrok za tak drobne przekroczenie predkosci ?
Wyroku nie dostał za przekroczenie prędkości, tylko za spowodowanie
wypadku. Ma jechać tak, aby móc zatrzymać się przed 81-latkiem chcącym
przejść przez jezdnię na przejściu dla pieszych (to tak jakby ktoś
chciał używać argumentu, że nagle ktoś się pojawił).
--
Liwiusz
Następne wpisy z tego wątku
- 16.02.18 12:54 Jacek Maciejewski
- 16.02.18 12:55 J.F.
- 16.02.18 13:05 Marek
- 16.02.18 13:19 Liwiusz
- 16.02.18 13:52 WS
- 16.02.18 14:40 J.F.
- 16.02.18 14:45 J.F.
- 16.02.18 15:11 Marek
- 16.02.18 15:49 Shrek
- 16.02.18 16:39 Liwiusz
- 16.02.18 16:40 Liwiusz
- 16.02.18 17:30 Zenek Kapelinder
- 16.02.18 17:41 J.F.
- 16.02.18 17:44 J.F.
- 16.02.18 18:35 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Co dalej z Izerą...
- Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- czy zabioro mu auto?
- Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- coraz trudniejsze rozmowy o OC
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
Najnowsze wątki
- 2024-05-28 Co dalej z Izerą...
- 2024-05-28 Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- 2024-05-28 czy zabioro mu auto?
- 2024-05-27 Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- 2024-05-27 coraz trudniejsze rozmowy o OC
- 2024-05-28 Przednia lampka rowerowa Basta / AXA pod dynamo w piaście
- 2024-05-28 Boję siię capa...
- 2024-05-24 Efekt gitarowy koda kd-30 trash metal
- 2024-05-27 Re: Efekt gitarowy koda kd-30 trash metal
- 2024-05-27 Wykrywanie przerwy w długim przewodzie zakopanym w ziemi.
- 2024-05-27 PT500
- 2024-05-28 Łódź => SAP CO Consultant <=
- 2024-05-28 Białystok => Senior Developer React Native <=
- 2024-05-28 Kraków => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-28 Wrocław => Key Account Manager <=