  • Data: 2021-11-25 11:34:30
    Temat: Re: Zderzenie czołowe którego nie rozumiem
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 24 Nov 2021 12:02:19 +0000, K napisał(a):

    > Widzisz znaki zwrocone w przeciwna strone, widzisz znaki poziome na
    > pasie zjazdowym zwrocone w przeciwna strone, ktos o IQ wiekszym niz
    > drewniany klocek by pomyslal szczegolnie, ze jedzie po zlej stronie
    > majac za barierkami/pasem zieleni ruch w tym samym kierunku i mrugajacyh
    > swiatlami i trabiacych z przeciwka. Nawet jesli ktos sie faktycznie
    > pomylil i wjechal pod prad to nie tnie dalej tylko albo sie zatrzymuje
    > albo probuje w miare bezpiecznie zawrocic. Na tym filmiku to albo jakas
    > kompletna ameba albo ktos chcial albo popelnil samobojstwo.

    W niektórych miejscach (bodajże m.in. okolice Radomia, Wrocławia) jest tak,
    że jest barierka, dwa lub trzy pasy ruchu, znów barierka, kolejne pasy,
    jeszcze jedna barierka i pasy - razem cztery komplety - tam można by się
    zastanawiać, czy jest się na pasach ruchu we właściwą stronę. Zwłaszcza, że
    przez kilka kilometrów brak znaków.
    A że jeżdżę prawie codziennie od wielu lat, to widziałem już najdziwniejsze
    oznakowania, czasem mocno mylące. Nawet w Austrii. Zdarzało mi się też
    widzieć jadących pod prąd, np. na nowo oddawanych odcinkach S7 mniej-więcej
    gdzieś w okolicach Nidzica - Ostróda.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam