eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-1.dfn.de!n
    ews.dfn.de!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.e
    cngs.de!news.uzoreto.com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!pee
    r03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-medi
    a.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.
    pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Ziew...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <sgto7t$b7p$1@news.icm.edu.pl>
    <613275c0$0$532$65785112@news.neostrada.pl> <sgva7m$rff$1@dont-email.me>
    <613349a8$0$549$65785112@news.neostrada.pl> <sgvk4r$mvn$1@dont-email.me>
    <613364a8$0$29057$65785112@news.neostrada.pl>
    <sgvoj3$kef$1@dont-email.me> <61336846$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <sgvpt8$sfo$1@dont-email.me>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sat, 4 Sep 2021 15:16:32 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.13.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <sgvpt8$sfo$1@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 37
    Message-ID: <613371b0$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
    X-Trace: 1630761392 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 525 80.53.118.49:61553
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2483
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2696817
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2021-09-04 o 14:47, heby pisze:
    > On 04/09/2021 14:36, cef wrote:
    >>> A dlaczego nie może się rozpędzać wolniej?
    >> Możesz to robić wolniej, ale  jak się da
    >> mieć przyjemność z dostępnej dynamiki, to dlaczego nie korzystać?
    >
    > Bo kosztyuje to prąd i płuca "horych curek"?
    >
    > Z tych samych powodów dla których sikanie w tramwaju, mimo że można,
    > jest ograniczone odgórnie?


    Chyba już przesadzasz, żeby utrzymać swoją tezę.
    Sikanie w tramwaju to jest zupełnie inna kategoria.
    Samochód służy do jeżdżenia - nie ma przepisów
    określających wartościowo przyspieszenie.


    >> Jedni się lubią toczyć a inni jeździć - statystycznie
    >> elektryk zostawi więcej gumy.
    >
    > A ten ze spalinowym, co też sięm lubią toczyć, nie zostawi?

    A ten wozem konnym?


    >>> Przycinasz przyśpieszenie i nagle opony ścierająsię tak samo, a pyłu
    >>> z klocków mniej. Win-win.
    >> Trzeba by jeszcze uwzględnić, że elektryk wozi większą masę,
    >> \więc opony mu się zużywają bardziej.
    >> Ale nie podejmuję się wyliczyć o ile.
    >
    > Czy to trudno policzyć? Samochody o wiekszej masie są na drogach. To
    > chyba w zasięgu ręki przeciętnego ziutka od zmiany opon.

    To policz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: