    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Złoczyńcy spod znaku music-online
    Date: Sun, 9 May 2021 18:02:52 +0200

    W dniu 9 maj 2021 o 17:28, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    Chyba to i owo rozjaśniło się -- tyle słońca w całym mieście...
    No tak -- ale ona zginęła w katastrofie lotniczej kilkadziesiąt
    lat temu...

    Otóż wysłałem swe pytanie na adres IOD, gdyż taki znalazłem jako
    adres do KONTAKTu... Na razie nie znajduję innego adresu, ale
    rzuciłem mym prawym okiem przez szkła na Regulamin...

    https://www.play.pl/resources/pdf/2019/Regulamin-Ofe
    rty-Promocyjnej-Przenies-numer-do-Play-na-karte_0101
    2019.pdf

    Mam ponoć aż 3 lata na odpalenie tych SIMek.

    Aktywacja Zestawu Startowego ,,Play na Kartę" jest możliwa
    w ciągu 3 lat od momentu przeniesienia numeru. Przenoszony
    numer telefonu jest automatycznie przypisywany do Karty
    SIM/USIM w dniu jego przeniesienia

    > Zgłosiłem wczoraj do Play coś innego, co poniżej:

    ale istotnie -- na adres IOD, jako że taki znalazłem pod
    linkiem KONTAKT.

    > Na Pocztę mam blisko, do najbliższego salonu także daleko nie
    > mam, ale Pocztę mam bardzo blisko...

    Okiem przez szkła -- jednym okiem przez szkła, nie przez szkło?...
    Owszem. Niebawem mam przebyć Modernizację II stopnia,
    po której zamierzam udać się do okulisty celem pozyskania
    recepty warunkującej otrzymanie refundacji części (raczej
    znikomej) kosztu okularów. Refundacja taka przysługuje mi
    co dwa lata -- ostatni raz skorzystałem z takowej w 2013 r.
    Albo dokładniej -- receptę miałem, ale czy z refundacji
    skorzystałem -- nie wiem, gdyż pamiętam jakieś trudności...
    Chyba dostałem od optyczki propozycję typu:
    - z refundacją ileś
    albo
    - bez refundacji nieco mniej
    i (napędzany chęcią zysku) wybrałem ofertę korzystniejszą...

    Okulary wówczas wykonane albo połamały się, albo są bliskie
    połamaniu, więc sięgnąłem po niemal identyczne, wykonane ze
    trzydzieści lat temu... (niemal identyczne od strony optycznej)

    W tych z 2013 r. czy w tych starszych (obojętne) widzę tak
    źle, że posiłkuję się lupami i dodatkowymi okularami, więc
    jednym okiem rzuciłem przez dwa szkła...

    -=-

    Teraz dylemat -- czy ów Regulamin nadal obowiązuje?
    [tak trzeba -- najpierw zmiękczać gadaniem o niczym
    a następnie gwałtownie i znienacka zaatakować
    zmiękczonego przeciwnika!!!]

    --