    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Złoczyńcy spod znaku music-online
    Date: Sun, 9 May 2021 20:05:00 +0200

    W dniu 9 maj 2021 o 19:41, _Master_ pisze:

    > Może tak być że ten komunikat (SMS) że jesteś w subskrypcji jest FEJKIEM
    > i dopiero jak tam wyślesz SMSa to się na coś ZAPISZESZ ;-)

    Toteż żadnego nie wysłałem od wczoraj ręcznie.

    Najwyraźniej od wczoraj nie wysłałem żadnego, o czym
    świadczą dwie apki -- obsługująca SMS oraz obsługująca
    mnie w Play.

    Wysłane zostały 2 SMS w dniu odpalenia numeru -- 28 kwietnia.
    Jeden SMS na nr 8046 (czyli podobny do tego z subskrypcji)
    i jeden SMS na nr 732 232 984.

    Ten pierwszy nr to ocena przenosin.

    Wysyłki ostatniego nie pamiętam, ale nie twierdzę,
    iż wysłał się wbrew mej woli.

    > Napisz post z tytułem EPILOG to chętnie się dowiem czy mam tego
    > androida już wyrzucać do kosza czy jeszcze trochę WYTRZYMAM ;-)

    Z niecierpliwością oczeqję zaboru 9.99, ale niestety... ;)
    Regulamin przenosinowy raczej ;) nie zezwala...

    https://www.play.pl/resources/pdf/2019/Regulamin-Ofe
    rty-Promocyjnej-Przenies-numer-do-Play-na-karte_0101
    2019.pdf

    -=-

    Tedy... ;) Odwalcie się ode mnie artystki i artyści...
    [artyści ze spalonego teatru?]

    [napiszę im w swoim języku -- odpowiedzą, że nie są poliglotami;
    napiszę im w ich języku -- odpowiedzą, że jestem wulgarny;
    mogliby merytorycznie ;) odwalić się ode mnie i od moich
    pieniędzy, których mi stale brakuje...]

    --