    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 16 Dec 2018 10:14:02 -0800 (PST)
    <purvuj$sqh$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <puuht0$870$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <pv15ov$k5n$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <pv188u$mfs$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <pv3v9h$2ff$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pv5sr4$u97$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: Zmiana auta - pytanie do mechaników
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 16 grudnia 2018 17:44:14 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Obawiam się ze nie wyczułes ironii...
    > Ale zeby było na powaznie - podczas jazdy po miescie najwazniejsza jest
    > płynnosc ruchu. nic tak bardzo nie przeszkadza jak ludzie scigajacy sie
    > od swiateł do swiateł tylko po to zeby na tych swiatłach stanac zamiast
    > płynnie przejechać. Wtedy siła rzeczy inni tez zaczynaja przyspieszac,
    > ruch staje sie szarpany i jezdzi sie duzo gorzej. Nie bez przyczyny wiele
    > badan pokazuje ze najpłynniejszy ruch jest przy stosunkowo niewielkich
    > predkosciach.

    Kika razy już Markowi pisałem że te kilka minut dziennie to on traci właśnie przez
    taki zapierdalaczy, światłami poganiaczy jak on
    W końcu to musi do Niego dotrzeć i zacznie normalnie z dróg korzystać żeby
    odgrzewanego obiadu nie żreć. Bo żona się w końcu wkurzy że razem obiadu zjeść nie
    mogą.
    A 400KM w Trójmieście nic nie pomogą oprócz podłechtania własnego ego.