  • Data: 2023-03-19 19:07:54
    Temat: Re: Znowu - artykuł o rondach
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.03.2023 o 18:34, cef pisze:

    > Jako osoba minimalnie oczytana i inteligentna nie powinieneś mieć
    > problemów z identyfikacją przepisów, który poprzez taki opis
    > są przywoływane.

    > Ciekawe jak się z tego z klasą wymiksujesz :-)

    Cały czas czekam na definicję "reguły prawej ręki".
    Możliwości są dwie:
    1. jestem ślepym kretynem, który nigdzie w PoRD nie może wyczytać hasła
    "reguła prawej ręki"
    2. mam do czynienia z kretynem, który wypisuje brednie o jakiejś "regule
    prawej reki"
    Trzeciej możliwości nie ma.
    Jeśli ktoś przedstawi mi tutaj definicję "reguły prawej reki", jeśli
    wreszcie dowiem się w jaki sposób mam układać prawą rękę, żebym według
    tego ułożenia jechał, to przyznam że jestem ślepym kretynem.
    W przeciwnym wypadku, czyli jeśli nie zobaczę tutaj tej definicji, to
    wiadomo, kto okaże się kretynem.

    --
    -
    Akarm