    From: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: cd GTS - odpowiedź z BOK
    Date: Fri, 5 Jan 2007 00:16:50 +0100

    > Potwierdzamy problem z dużymi czasami do portalu Wirtualna Polska.
    > Są planowane prace mające na celu wyeliminiwanie tego problemu."
    > no i to by było na tyle.
    >
    > Czyli "Są planowane prace".......... ja np. planuje lot na Księżyc - ot
    > może za jakieś 20 latek się uda

    czekaj czekaj, troche się czepiasz.
    Ja nie jestem jakimś gorącym zwolennikiem GTSu, wręcz przeciwnie, ale
    to że WP działa dupiato na styku z GTSem nie uważasz że jest problemem WP ?

    Może sytuacja wygląda tak, że kupili łącze 10Mbit/s które się zapchało po
    sufit,
    ale nie zamierzają go rozbudowywać.
    GTS styku nie wyłączy bo w końcu klient za niego płaci, WP ponieważ płaci to
    popycha tamtędy dane do GTSu. Koło się zamyka.

    Planowane prace być może polegają właśnie na podjęciu rozmówi z WP w celu
    rozbudowy
    łącza, ale GTS im tego łącza nie da za darmo, a WP może nie chcieć za to
    płacić.

    Może wyślij maila do WP czy zamierzają coś zrobić ze stykiem do GTSu ?

    Chyba, że to jest tak że GTS odpala ten styk za darmo i wtedy moja teoria
    jest o kant d... roztrzaskać,
    ale - w takim przypadku ten styk by poprostu położyli.

    Marcin