eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaco zrobić ze starymi TV, magnetowidami, telefonami dect.... › Re: co zrobić ze starymi TV, magnetowidami, telefonami dect....
  • Data: 2015-06-13 01:55:24
    Temat: Re: co zrobić ze starymi TV, magnetowidami, telefonami dect....
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:5579f4c5$0$27511$65785112@news.neostrada.pl...

    Dobrze kojarzę, że to-to miało oczywiście własną przemianę i wystawiało w
    przód p.cz., gdzie wizja OIDP, to było 38 MHz, a dźwięk 31.5, jak
    znormalizowane, a przełącznik w przystawce odpinał wyjście p.cz. głowicy
    własnej i podpinał głowicę z przystawki? Pamiętam, że były dwie wercje tego
    "cuda", jedna pokrywała od 21-41 kanału, a

    > Teraz taki Rubin z dekoderem DVB i wejściem HDMI to byłby chyba hipsterski
    > przebój w dziedzinie Audio-Video.

    Jakaś trudność zrobić?
    Bo sam dekoder, to puszcza sygnał ten tego wizji, więc wrzucić to
    klejnotowi, byle dekoder PAL miał już na pokładzie, bo nie jest mi znany w
    .pl dekoder, który by w SECAMie puszczał, a francuskie nie wiem, czy pójdą.
    A przekształcić sygnał z HDMI na PAL/SECAM, to chyba nie taka trudność,
    skoro dekoder DVB-T ma koder PAL w sobie...?
    Ja myślę, że dało by się to zrobić do 200 PLN całość. I przyznam, że miło by
    było zobaczyć, że się komuś chciało to zrobić :)

    896510439 896126048