    From: mleko <m...@m...ml>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: czy warto kupic i naprawiać 206cc ?
    Date: Fri, 12 Mar 2010 15:40:55 +0100

    On 2010-03-12 15:07, TP wrote:

    > Dzięki za uwagi, handlarz twierdzi, ze blotnik byl zdjety juz we francji
    > pod ubezpieczyciela, ale sprobuje faktyczne poprosic o zdjecie.

    Znajac zycie dostaniesz odpowiedz, ze nie mial czasu, deszcz padal i mu
    sie spieszylo, a w dodatku zapomnial aparatu :)

    > Samochod byl naprawiany z AC. Faktura byla na ponad 10 tys.(rok 2005
    > bodajze, albo wczesniej) Ale podejrzewam ze jak by naprawiał na wlasną
    > ręke to by wyszedl ułamek ceny.

    Dokladnie, ale w tym przypadku...

    > auto poobijane... ale moze macie racje ze faktycznie jest mocniej
    > uszkodzone skoro wahacz, drązek kierowczniczy i felga jest uszkodzona.
    > Ale moze jest tak, ze ktos uderzyl prawym kolem, zniszczy wlasnie te
    > elementy, poduszki są ponoć ok

    Raczej tak nie jest. Wbrew pozorom, wymiana poduszek i sterownika,
    obecnie do drogich nie nalezy.

    Zreszta sam pas przedni, w ktorym lakier odpadl, lewe nadkole i inne
    elemnty zle swiadcza o tym samochodzie.
    NIe jestem expertem, ale moim zdaniem uderzenie bylo konkretne. To co
    sie dalo, zostalo wymienione lub poprostowane najnizszym kosztem "aby
    wygladalo". Wiecej moglbym powiedziec ogladajac autko.