    From: Anna Streżyńska Prezes UKE <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Date: Wed, 20 Apr 2011 14:46:39 -0700 (PDT)

    On 19 Kwi, 08:15, crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> wrote:
> [...]
    ws_cat_id=168&news...

> [...]
    > tygodnie i ko ca nie wida ....
    >
    > A tam zupe nie z innej beczki - czy ostatnio na forach pojawiaj si
    > g osy zrozpaczonych user w, kt rzy hurtowo nie maj przepustowo ci
    > zgodnej z wykupion ? Bo ja to mam wra enie, e ostatnio, albo
    > operatorzy jednak podnie li poziom us ug (tak generalnie), albo ju
    > dawno sprzedali sieci. Zastanawiam si zatem, czy robienie takich
    > dyskusji ma wog le sens - co inne ze 3-4 lata temu ...
    >
    > Wojtek
    >
    > --
    > polecam stron :www.nartyrowery.pl
    > najwi kszy sklep ze sprz tem narciarskim i snowboardowym

    nie ma obowiązku byc na tej dyskusji, ale sami żescie chcieli parę
    wątków wczesniej porozmawiac o tym po opublikowaniu projektu ustawy
    Ministerstwa Infrastruktury.... Obiecalam Wam debatę to i ją robię.

    a co do sprawozdań to nie zaczynajcie znowu, bo mogę się odwzajemnić;
    dzwonią do nas jakieś malapety, które chcą się dowiedzieć jaki mają
    login do systemu inwentaryzacyjnego, bo dostali od nas pismo, a na
    samej gorze pisma login jest jak wół ... No tylko po co czytać, i to
    moze jeszcze ze zrozumieniem, jak mozna zadzwonic do UKE i zadać
    głupie pytanie. Wam to sie chyba wydaje że moi ludzie to jacys
    zboczency, ktorzy tę inwentaryzację dla zabawy robią. Zapewniam Was ze
    woleliby być na świezym wiosennym powietrzu, ale KE takie ma wymogi do
    pieniędzy unijnych i ktoś to musi zrobic a ja juz mam dość tego
    niemęskiego jęczenia.