  • Data: 2005-12-13 08:49:06
    Temat: Re: domeny.onet.pl
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafał Łukawski" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:dnkiht$m28$1@news.lukawski.pl...

    > Raczej dobrze znane - zmiana usługodawcy ;)
    > Miałem podobne problemy: brak odpowiedzi na maile i reakcji na prośby,
    > swego czasu dostałem fakturę na osobe pryw. zamiast na firmę, dopiero po
    > dwóch listach (na które zresztą też nie było odpowiedzi) i kilku
    > tygodniach przyszła poprawiona faktura.
    > Ja polecam home.pl, mam tam kilka domen, jak dotąd na *każdy* mail była
    > *uprzejma* odpowiedź, w przeciwieństwie do Onetu wiadomo kto odpowiada
    > (imię nazwisko, także w razie czego można interweniować, choć nigdy było
    > takiej potrzeby). Wszelkie akcje związane ze zmianami delegacji, whois
> [...]

    Miałem ostatnio do czynienia z serwisem domenowym Onetu przy okazji
    konieczności otrzymania Authinfo do jednej dawno temu rejestrowanej u nich
    domeny. Muszę przyznać, że od dawna nikt mnie tak nie zczołgał jak oni.
    Zaczęło się od kilku maili z bzdurnymi, błędnymi odpowiedziami z
    ichniejszego systemu CRM, poprzez konieczność faksowania papierowego
    oświadczenia i dokumentu tożsamości ze zdjęciem (sic!), na kilkudniowym
    oczekiwaniu na wydanie owego kodu kończąc. Dla mnie po prostu skandal.

    --
    Z#