    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: dziwaczne pytanie o sieć LAN
    Date: Fri, 11 Jun 2021 16:20:22 +0200

    Dnia Fri, 11 Jun 2021 12:51:25 +0200, yabba napisał(a):

    > Wbudowany Remote Desktop w lepsze wersje Windows 10.
    >
    > Przez sieć lokalną działa dość dobrze.

    Działa także i przez WAN.
    Miałem biura księgowe, które wystawiały RDP przez SDI. Faktem jest, że
    ówczesne RDP miało mniejszy transfer, ale spokojnie kilkanaście końcówek
    pracowało na tym jednym łączu.

    Wystarczy odpowiednia konfiguracja, np. wyłączenie transmisji dźwięku, tła,
    kompozycji itd.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam