  • Data: 2021-06-12 11:49:45
    Temat: Re: dziwaczne pytanie o sieć LAN
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież nie rozmawiamy o yt, filmach etc (potwierdzam, spokojnie da się
    > oglądać w zdalnym X), tylko o pracy interaktywnej. Oprócz przepustowości
    > istotne (wręcz kluczowe) są też opóźnienia. X11 znany jest z tego, że
    > sam z siebie wprowadza istotne opóźnienia podczas pracy po sieci.

    > Nie, w typowych programach tego typu wykonywana jest duża ilość operacji
    > graficznych (choćby przez cały czas zmienia się widok, powiększa etc,
    > nawet pracując w 2D). Opóźnienia przy takiej pracy są *dramatyczne*,
    > nawet po LAN 1 Gbps. Praca w ten sposób to jakby cofnąć się do 1998 albo
> [...]

    Mogę obalić kolejny twój mit. Google Stadia tak działa. Gra uruchamiana
    jest serwerze a obraz streamowany jest przez WebRTC do chromecasta (albo
    do PC)

    Da się spokojnie płynnie grać na 1080p a łącze mam 80/20Mbps. 4k nie
    próbowałem bo nie mam monitora ale przypuszczam że też się da.
    Nie mów mi że CAD ma większe wymagania niż gry ... bo niema

    c.