  • Data: 2021-06-11 22:56:47
    Temat: Re: dziwaczne pytanie o sieć LAN
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 11 czerwca 2021 o 10:34:40 UTC-5 Krzysztof Gajdemski napisał(a):
> [...]
    i pasmie na poziomie paru megabitow.
    > Może wydać się to nieprawdopodobne, ale ja też tak dosyć często pracuję.
    > Da się. Jednak:
    > No właśnie. Praca w CAD (przynajmniej dla mnie) to przesyłanie dużej
    > ilości grafiki, intensywna interakcja z serwerem, a więc bardzo częste
    > odświeżanie. Bywa, że i lokalna grafika nie daje rady. A Ty proponujesz
    > X-y człowiekowi stwierdzającemu, że UltraVNC (który jest prawdopodobnie
    > szybszy od X) jest dla niego za wolny. Nie tędy droga.

    Siem nie zgodzem. Skoro full screen youtube dziala po rdp plynnie a po iksach tez
    daje rade na nikłym pasmie to cad tez da rade.
    Wlasnie przetestowalem, rdp w full HD uciaga youtube w przynajmniej 20fps na moim
    bieda konfigu. Ale nawet po przepisciu sie na gigabit rdp przesyla okolice 12MB/sek.
    Moze da sie to jakos obejsc ale i tak jest to wydajnosc calkiem ok, szczegolnie jak
    sie odswieza czesc ekranu wtedy obraz jest totalnie bez zaciec.

    W cad nie obraca sie non stop modeli. Nawet w blenderze jak sie pracuje to ekran nie
    jest odswiezany dramatycznie.

    Jakby to byl artysta co to nie mierzy a na oko celuje to od biedy mogl bym zrozumiec
    ze mu lag przeszkadza. W cad-to nie jest az tak dramatyczny problem..

    No ale niech se watkotworca tego rdp odpali i pocwiczy to bedzie wiadomo co mu tam
    zawadza. Moze byc jakis inny problem a nie odswierzanie. Moze sie np. okazac ze
    generowany przez aplikacje obraz z rdp nie jest akcelerowany i wtedy dupa...