eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaefekt nieba - gdzie kupic swiatlowod, jakie zrodlo swiatla? › Re: efekt nieba - gdzie kupic swiatlowod, jakie zrodlo swiatla?
  • Data: 2009-08-16 09:56:27
    Temat: Re: efekt nieba - gdzie kupic swiatlowod, jakie zrodlo swiatla?
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    Waldemar Krzok wrote:
    > Wedkarska tez moze sie nadac. Po prostu sprawdzic.

    Niestety nie nada się - nie ten materiał (przezroczystość, współczynnik
    załamania).
    Trzeba kupić światłowody oświetleniowe (plastikowe) albo zrobić gwiazdy
    z diodek SMD,
    Ja mam zrobioną namiastkę - ponaklejane punkty z folii fosforyzującej
    (ze znaków ewakuacyjnych). Jak zgaszę światło mam przez kilkanaście
    minut rozgwieżdżony sufit.

    Mire.