  • Data: 2023-03-29 12:03:52
    Temat: Re: [elektryki] Duch w narodzie nie ginie
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29-03-2023 o 11:49, Adam pisze:

    > W zasadzie miał rację.
    > Ponad 70% prądu w Polsce jest z węgla.

    Czyli 30% nie jest, prawda?
    A zdecydowana większość posiadaczy bev ma też PV, więc w ich przypadku
    jest to zdecydowanie wyższy procent i o tyle czyściej jeżdżą.

    Nie wspominając już o tym, że nawet 100% prąd z węgla nie śmierdzi w
    centrum miasta, czyli tam gdzie problem smrodu jest największy.

    Także ten - pierdzielenie o węglu to kolejna ściema hejterów i innych
    właścicieli smrodowozów, żeby siebie samych oszukać i sumienie wyciszyć...