  • Data: 2023-03-29 16:21:02
    Temat: Re: [elektryki] Duch w narodzie nie ginie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 29 Mar 2023 15:01:12 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > metrów (bo jego budowa to bez co2 była), ogrzewają go gazem
    > (optymistycznie fotowoltaiką - ciekawe jak im starcza w zimę na grzanie
    > i ładwowanie samochodu nocą;) pesymistycznie ekogroszkiem, przyjeżdzają
    > do roboty w mieście (a więc robią wieksze dystanse niż miastowi) i tak
    > się losem tych blokersów przejmują że dla ich dobra chcą im zabrać
    > samochody.
    >
    > No więc mam prostsze rozwiązanie - zakaz wjazdu do miasta dla
    > wieśniaków-hipokrytów:P Zresztą tak to się skończy - my będziemy mieli
    > 15 minutowe miasta, a koń będzie miał swoją 15 minutową gminę.

    Ale to sie powoli dzieje - brak parkingow.
    Co prawda elektryki maja za darmo, ale to sie skonczy :-)

    Aczkolwiek dalej idąc ...
    -jak w miastach ilosc samochodow spadnie, to bedzie wiecej parkingow
    dla "wiesniakow",
    -zawsze sie może skonczyc jak w Detroit - po cholere mieszkac w
    miescie ... gdzie powietrze smierdzi, parkingow nie ma itp :-)

    > Statystycznie sprawa jest prosta - im masz więcej kasy tym więcej co2 z
    > własnej dupy wywalasz, bo w jakiś sposób tą kasę wydajesz a to w
    > większości kończy się wydaleniem co2 - pytanie tylko gdzie.

    No ale moze w ekologie inwestowac.

    J.