  • Data: 2023-03-29 17:01:09
    Temat: Re: [elektryki] Duch w narodzie nie ginie
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek w
    <news:u01cqo$tst$13$Shrek@news.chmurka.net>:

    > Mówię

    Piszesz...

    > o elektrokucach, co mieszkają na wsi,

    Zazdrościsz, bo mieszkasz w mieście, i z dostępem w blokowisku do ładowania
    eletryka masz problemix?

    > dom mają zwykle koło 200 metrów (bo jego budowa to bez co2 była)

    200 metrów od ciebie, czy od torów?
    /wolałbym od torów btw/

    > ogrzewają go gazem

    Jaki masz problem?

    > ciekawe jak im starcza w zimę na grzanie i ładwowanie samochodu nocą;)

    Pracują i zarabiają na gaz i prąd? Dziwne, prawda?

    > przyjeżdzają do roboty w mieście (a więc robią wieksze dystanse niż miastowi)

    Ktoś cię oszukał, to, że ty zapierdalasz codziennie z okolic Sok.ratesa,
    żeby sp

    > No więc mam prostsze rozwiązanie - zakaz wjazdu do miasta dla
    > wieśniaków-hipokrytów:P

    I jeszcze zakaz wyjazdu z miasta dla zielonych...

    :) :P

    --
    Tomasz