  • 11. Data: 2011-04-05 21:54:03
    Temat: Re: gdzie kupie rezystor 27k 5W lub 7W przewlekany?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz napisał(a) :

    > A Ty jak ta siostra miłosierdza - łyżeczką karmisz zamiast sPLONKować
    > i nie wywlekać.

    Biedny Romuś jak zwykle w swoim żywiole. Syndrom Boga.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 12. Data: 2011-04-05 22:02:49
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    J.F. napisał(a) :

    > I polaczyc szeregowo.

    Dobra, późna pora :-)
    Sorry.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 13. Data: 2011-04-05 23:10:49
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ing300$7p1$1@news.onet.pl...

    > I jaką moc otrzymamy? 2W

    6W z tym, że rozłoży się ona na 3 rezystory, spadek napięcia także.

  • 14. Data: 2011-04-05 23:12:49
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ing31l$7p1$2@news.onet.pl...

    > Biedny Romuś jak zwykle w swoim żywiole. Syndrom Boga.

    Raczej leczenie kompleksów w necie.

  • 15. Data: 2011-04-06 08:10:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marcin,

    Wednesday, April 6, 2011, 1:12:49 AM, you wrote:

    > Raczej leczenie kompleksów w necie.

    Jakich kompleksów? Że znam ELEMENTARNE prawa fizyki? Jak można na tej
    grupie nie znać prawa Ohma i praw Kirchoffa?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2011-04-06 08:44:23
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Marcin Wasilewski napisał(a) :
    > Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:ing300$7p1$1@news.onet.pl...

    > 6W z tym, że rozłoży się ona na 3 rezystory, spadek napięcia także.

    Tak, już zarumieniłem się ze wstydu :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 17. Data: 2011-04-06 11:10:26
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:inh952$bg4$1@news.onet.pl...

    > Tak, już zarumieniłem się ze wstydu :-)

    Nie ma powodu, ja np. w pierwszym odruchu pomyślałem, że jak to połączy
    równolegle, to będzie miał 6W, ale 3K, a nie 27K.

    A odpowiedź napisałem tylko dlatego, aby coś dla potomności zostało.