  • Data: 2011-01-10 14:22:42
    Temat: Re: gts znowu problemy z routingiem
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-01-10, o godz. 14:54:14
    Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl> napisał(a):

    > wiecie co, jak nie działa to nie działa.
    > Dzwonienie do działu technicznego NIC nie pomoże a wręcz wydłuża
    > usunięcie awarii. Oni o niej doskonale wiedzą i na pewno nie dłubią w
    > nosie.

    Wiem o tym bo jak mam awarię to sadzam sekretarkę na odbieraniu
    telefonu i mówi ludziom że jest awaria, mniej więcej jakiego rodzaju i
    ile czasu szacunkowo może potrwać. Ala ja jestem mała firmą więc dbam
    o swoją opinię. Natomiast jeśli dzwonię do dużego operatora i na pytanie
    co się stało, jaki jest szacunkowy czas reakcji bo muszę przekazać
    jakieś info swoim klientom którzy są via GTS podpięci i słyszę "
    że to awaria jednego DSL-a"" to mnie szlag trafia. Bo z DSL-em GTS-owym
    miałem do czynienia jedynie gdy przy okazji oferty na łącza przysyłają
    mi swoje promocje na takie łącza. I dlatego chcę porozmawiać z kimś
    kompetentnym a nie z kimś plotącym bzdury. Bo ktoś kompetentny potrafi
    z dość dużą dokładnością określić zwykle czy awaria ma szansę być
    usunięta w godzinę czy w dobę. A akurat miejsce gdzie jest największy
    problem jest taki że nie mam od lat tam szans na innego operatora -
    nawet TP S.A. z Neostradą :-(

    Zdrówko