eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipgts znowu problemy z routingiem › Re: gts znowu problemy z routingiem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: gts znowu problemy z routingiem
    Date: Mon, 10 Jan 2011 15:22:42 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 35
    Message-ID: <20110110152242.621eef10@babcia-workstation>
    References: <ifgbv0$lb1$1@inews.gazeta.pl> <igerus$9c7$1@news.onet.pl>
    <20110110132248.00874dd8@babcia-workstation>
    <igetur$rft$1@news.task.gda.pl> <igf325$q9l$1@polsl.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.152.74
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1294669372 18854 217.153.152.74 (10 Jan 2011 14:22:52
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 10 Jan 2011 14:22:52 GMT
    X-Newsreader: Claws Mail 3.7.2 (GTK+ 2.18.3; x86_64-pc-linux-gnu)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:93681
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2011-01-10, o godz. 14:54:14
    Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl> napisał(a):

    > wiecie co, jak nie działa to nie działa.
    > Dzwonienie do działu technicznego NIC nie pomoże a wręcz wydłuża
    > usunięcie awarii. Oni o niej doskonale wiedzą i na pewno nie dłubią w
    > nosie.

    Wiem o tym bo jak mam awarię to sadzam sekretarkę na odbieraniu
    telefonu i mówi ludziom że jest awaria, mniej więcej jakiego rodzaju i
    ile czasu szacunkowo może potrwać. Ala ja jestem mała firmą więc dbam
    o swoją opinię. Natomiast jeśli dzwonię do dużego operatora i na pytanie
    co się stało, jaki jest szacunkowy czas reakcji bo muszę przekazać
    jakieś info swoim klientom którzy są via GTS podpięci i słyszę "
    że to awaria jednego DSL-a"" to mnie szlag trafia. Bo z DSL-em GTS-owym
    miałem do czynienia jedynie gdy przy okazji oferty na łącza przysyłają
    mi swoje promocje na takie łącza. I dlatego chcę porozmawiać z kimś
    kompetentnym a nie z kimś plotącym bzdury. Bo ktoś kompetentny potrafi
    z dość dużą dokładnością określić zwykle czy awaria ma szansę być
    usunięta w godzinę czy w dobę. A akurat miejsce gdzie jest największy
    problem jest taki że nie mam od lat tam szans na innego operatora -
    nawet TP S.A. z Neostradą :-(

    Zdrówko



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: