  • Data: 2005-05-21 13:32:17
    Temat: Re: hosting
    Od: "Lukasz \"S-K\" Jarochowski" <l...@v...void> szukaj wiadomości tego autora

    i wszyscy padli na kolana kiedy Neas rzekl:

    > Proponuję zainteresować się kolokacją maszyny u naszych sąsiadów
    > (Niemcy, ew. Czechy). Niskie ceny i wystarczająco dobry routing z/do
    > PL.

    No tak, ale co to znaczy ,,wystarczająco dobry''? Poza tym to musi
    działać niezwykle stabilnie, bo na tym stałby jeszcze sklep internetowy,
    który musi działać bez przerwy, a w przypadku awarii musi być możliwość
    jak najszybszego podniesienia całego systemu.

    W temacie łącz, kolokacji i generalnie dużych sieci to się nie bardzo
    orientuję, więc nie wiem jak takie zagraniczne kolokacje wyglądają w
    praktyce.

    Pozdrawiam
    ŁJ

    --
    Wszędzie słyszę krzyk. Cierpień nieustająca melodia....
    GG:0x4BE039 lukasz < w > sanity.int.pl